Ochrona prywatności.

Kancelaria jako administrator danych osobowych Kancelaria Napiórkowski i Wspólnicy jest administratorem danych osobowych klientów, osób kontaktowych klientów oraz osób, których dane są przekazane przez klientów, jeśli jest to niezbędne do wykonania usługi. W zakresie, w jakim kancelaria przetwarza takie dane osobowe w celu świadczenia pomocy prawnej, staje się z mocy prawa ich administratorem. Kancelaria przetwarza również dane osobowe osób, które uczestniczą w organizowanych przez nas wydarzeniach, aplikują o pracę, pracują lub świadczą dla nas usługi.

Cele i podstawy przetwarzania danych

Przetwarzamy dane w następujących celach:

  • wykonania usługi prawnej,

  • informowania o wydarzeniach, które organizujemy lub w których uczestniczymy, a także w celu wysyłania alertów prawnych,

  • rekrutacji (patrz: „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji”) i zatrudnienia,

  • marketingu w zakresie uznanym za dozwolony przez samorządy zawodowe,

  • realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Kancelaria nie podejmuje decyzji wobec osób, których dane dotyczą, w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.

Zakres przetwarzanych danych osobowych

  • imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osobom, których dotyczą przetwarzane dane, przysługują następujące prawa:

  • prawo do informacji, które realizuje między innymi niniejsza Nota prawna i polityka prywatności,

  • prawo dostępu do danych,

  • prawo do sprostowania danych,

  • prawo do usunięcia danych,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

  • prawo do sprzeciwu, które można realizować między innymi w sytuacjach, gdy nie życzą sobie Państwo otrzymywać od kancelarii informacji o charakterze marketingowym.

W sprawach związanych z realizacją praw można kontaktować się, wysyłając informację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ponadto osobom, których dane przetwarzamy, przysługuje prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Ograniczenie udostępniania informacji

Kancelaria Napiórkowski i Wspólnicy nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, wynika wprost ze zleconej sprawy lub też na żądanie uprawnionych organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań. Nie przekazujemy również danych osobowych do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, chyba że wymaga tego zlecona sprawa. W takich przypadkach zapewniamy odpowiedni stopień ochrony danych osób fizycznych poprzez zastosowanie jednej z podstaw wymienionych w Rozdziale V RODO.

Okresy przechowywania danych

Kancelaria przechowuje dane przez czas uzasadniony realizacją zlecenia prawnego lub przez okres wynikający z przepisów prawa.

W sprawach nieuregulowanych powyżej zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Podmiotem, który może gromadzić, otrzymywać lub wykorzystywać dane osobowe użytkowników w wyniku korzystania przez Ciebie z danej usługi Google jest: Kancelaria Prawa Upadłościowego Dariusz Napiórkowski; Jana Pawła II 00-133 Warszawa.