Sąd Rejonowy w Kielcach, V Wydział Gospodarczy, Sekcja ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych, postanowieniem z dnia 2czerwca 2021 r., sygn. akt V GU 109/21, ogłosił upadłość dłużniczki Alicji Nowak, nr PESEL 78051412204, zamieszkałej w Kielcach przy ulicy Pięknej nr 54, numer lokalu 7b, kod pocztowy 25-501; określił, że Upadły  jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej; wyznaczył Sędziego komisarza w osobie Bogdana Stańka, Sędziego Sądu Rejonowego w Kielcach. Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Wydział V Gospodarczy, Sekcja ds. Restrukturyzacyjnych i Upadłościowych, postanowieniem z dnia 9 czerwca 2021 r. (sygn. akt V GU 331/21) ogłosił upadłość Agaty Borek, zam.: Niechobrz, numer PESEL 78091212684 - osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. Dla postępowania upadłościowego nadano sygn. akt V GUp 71/19. Sędzią komisarzem Sąd ustanowił SSR Lesława Bródkę, a syndykiem masy upadłości Spółkę: Doradcy Restrukturyzacyjni Olejarski i Wspólnicy Sp.k., numer KRS: 0000680644. Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, VI Wydział Gospodarczy postanowieniem z dnia 7 czerwca 2021 roku, sygn. akt VI GU 6/18, o ogłoszenie upadłości osoby fizycznej („of”) postanawia: I. ogłosić upadłość obejmującą likwidację majątku nieprowadzą- cego działalności gospodarczej dłużnika Dariusza Pomorskiego, zamieszkałego: 58-200 Dzierżoniów, os. Błękitne 13C/3, PESEL 91022208511, II. wezwać wierzycieli upadłego do zgłaszania wierzytelności w terminie trzydziestu dni od dnia obwieszczenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, III. wezwać osoby, którym przysługują prawa oraz prawa i roszczenia osobiste ciążące na nieruchomości należącej do upadłego, jeżeli nie zostały ujawnione w księdze wieczystej, do ich zgłaszania w terminie trzydziestu dni od dnia obwieszczenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie w postępowaniu, IV. wyznaczyć syndyka masy upadłości w osobie Andrzeja Morawskiego; V. wyznaczyć sędziego komisarza w osobie SSR Jarosława Iwanka. Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, VI Wydział Gospodarczy, postanowieniem z dnia 5 czerwca 2021 roku, sygn. akt VI GU 17/21, o ogłoszenie upadłości osoby fizycznej („of”): postanawia: I. ogłosić upadłość nieprowadzącego działalności gospodarczej dłużnika Beaty Małej, zamieszkałeej w Wałbrzychu, przy ul. Grota Roweckiego 6/40, PESEL 71091009464, II. wezwać wierzycieli upadłego do zgłaszania wierzytelności w terminie trzydziestu dni od daty obwieszczenia o ogłoszeniu upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, III. wezwać osoby, którym przysługują prawa i roszczenia osobiste ciążące na nieruchomości upadłego, jeżeli nie zostały ujawnione przez wpis w księdze wieczystej, do ich zgłaszania w terminie trzydziestu dni od dnia obwieszczenia o ogłoszeniu upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie w postępowaniu upadłościowym, IV. wyznaczyć syndyka masy upadłości w osobie Jakuba Kamińskiego, V. wyznaczyć sędziego komisarza w osobie SSR Łukasza Kozakiewicza. Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XIV Wydział Gospodarczy dla spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych, postanowieniem z dnia 2 czerwca 2021 roku ogłosił upadłość Roberta Trzaski, numer PESEL 51082007912, jako osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. Na Sędziego komisarza wyznaczono Sędziego Sądu Rejonowego Justynę Kowal, na syndyka masy upadłości wyznaczono Martę Wrak, posiadającą licencję doradcy restrukturyzacyjnego o numerze 716. Na powyższe postanowienie o ogłoszeniu upadłości wierzycielowi w terminie tygodnia od dnia obwieszczenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, a wierzycielowi, którego siedziba lub miejsce zwykłego pobytu w dniu otwarcia postępowania znajdowały się za granicą, w terminie trzydziestu dni od dnia obwieszczenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości w powyższy sposób, wyłącznie w części dotyczącej jurysdykcji sądów polskich - przysługuje zażalenie do Sądu Okrę- gowego w Łodzi, za pośrednictwem Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XIV Wydziału Gospodarczego dla spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. Sędzia komisarz postępowania upadłościowego Przedsię- biorstwa Inwestycyjno-Usługowego „Gazopol Ltd” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie, sygn. akt VII GUp 99/21, ogłasza, że syndyk w dniu 1 czerwca 2021 r. złożył pierwsze uzupełnienie listy wierzytelności upadłej. Uzupełnienie listy wierzytelności może przeglądać każdy zainteresowany w sekretariacie Sądu Rejonowego w Koszalinie, VII Wydziału Gospodarczego, przy ul. Andersa 34. W terminie dwóch tygodni od dnia ogłoszenia można złożyć sprzeciw odpowiadający wymogom art. 256 i art. 257 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe. Sędzia komisarz informuje, iż zgodnie z treścią art. 255 Prawa upadłościowego została sporządzona i w dniu 12.10.2019 r. przekazana Sędziemu komisarzowi do akt postępowania upadłościowego czwarta uzupełniająca lista wierzytelności w postępowaniu upadłościowym Roberta Popis - osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. Powyższą listę każdy zainteresowany może przeglądać w czytelni Biura Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, X Wydział Gospodarczy dla spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych, ul. Czerniakowska 100A. W terminie dwóch tygodni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia każdy wierzyciel umieszczony na czwartej uzupeł- niającej liście wierzytelności może złożyć do Sędziego komisarza sprzeciw co do uznania wierzytelności, a co do odmowy uznania - ten, komu odmówiono uznania zgłoszonej wierzytelności oraz upadły, jeżeli projekt ww. listy nie jest zgodny z jego wnioskami lub oświadczeniem - ze wskazaniem sygnatury akt X GUp 650/16 .  

sprawiedliwość idzie za prawem

zgoda tworzy prawo

twarde prawo, lecz prawo

prawo nie działa wstecz

Sens ustawy jest jej duszą

złodziej zawsze jest w zwłoce

HISTORIA PRAWA UPADŁOŚCIOWEGO

W latach 20. i  pierwszej połowie lat 30. XX wieku jednym z najważniejszych zadań, przed jakimi stało państwo polskie, było uporządkowanie systemu prawnego i stworzenie z prawa trzech zaborców wspólnego systemu.

Więcej…

UPADŁOŚĆ PRZEDSIĘBIORCY

Upadłość przedsiębiorcy dotyczy zarówno działalności gospodarczej jak i  wszelkiego rodzaju spółek. Złożenie wniosku stanowi obowiązek .

Więcej…

SKARGA PAULIAŃSKA

 W ramach naszej praktyki specjalizujemy się w ochronie interesów osób pozwanych z tzw. powództwa pauliańskiego lub zagrożonych takim roszczeniem.

Więcej…

UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA

Każdy  może liczyć na kompleksowe skuteczne umorzenie długów. Skończył się czas, kiedy niewypłacalny dłużnik uwikłany w spiralę odsetek skazany był na wieczny pobyt  w " szarej strefie", bez możliwości odzyskania  normalnej pozycji społecznej. 

Więcej…

UPADŁOŚĆ JAKO WINDYKACJA

Postępowanie upadłościowe jest formą egzekucji generalnej na wypadek niewypłacalności dłużnika.

Więcej…

UPADŁOŚĆ SPÓŁKI ZAMIAST LIKWIDACJI

Brak majątku to częsta przeszkoda w ogłoszeniu upadłości spółki. Jednak złożenie wniosku może rozpocząć proces wykreślenia podmiotu z KRS

Więcej…

UPADŁOŚĆ A ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU

Członkowie zarządów spółek prawa handlowego mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności cywilnoprawnej, a nawet karnej.

Więcej…

OCHRONA MAJĄTKU

Ochrona majątku –  są to  rozwiązania prawne skutecznie chroniące majątek przed wierzycielami. Niemalże w każdym przypadku można ograniczyć straty do minimum lub im całkowicie zapobiec.

Więcej…

UPADŁOŚĆ WSPÓLNIKA SP. JAWNEJ

Spółka jawna jest częstą formą prowadzenia działalności. W razie niewypłacalności stwarza wspólnikom szereg komplikacji.

Więcej…

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

 

Ochrona prywatności.

Kancelaria jako administrator danych osobowych Kancelaria Napiórkowski i Wspólnicy jest administratorem danych osobowych klientów, osób kontaktowych klientów oraz osób, których dane są przekazane przez klientów, jeśli jest to niezbędne do wykonania usługi. W zakresie, w jakim kancelaria przetwarza takie dane osobowe w celu świadczenia pomocy prawnej, staje się z mocy prawa ich administratorem. Kancelaria przetwarza również dane osobowe osób, które uczestniczą w organizowanych przez nas wydarzeniach, aplikują o pracę, pracują lub świadczą dla nas usługi.

Cele i podstawy przetwarzania danych

Przetwarzamy dane w następujących celach:

  • wykonania usługi prawnej,

  • informowania o wydarzeniach, które organizujemy lub w których uczestniczymy, a także w celu wysyłania alertów prawnych,

  • rekrutacji (patrz: „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji”) i zatrudnienia,

  • marketingu w zakresie uznanym za dozwolony przez samorządy zawodowe,

  • realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Kancelaria nie podejmuje decyzji wobec osób, których dane dotyczą, w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.

Zakres przetwarzanych danych osobowych

  • imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osobom, których dotyczą przetwarzane dane, przysługują następujące prawa:

  • prawo do informacji, które realizuje między innymi niniejsza Nota prawna i polityka prywatności,

  • prawo dostępu do danych,

  • prawo do sprostowania danych,

  • prawo do usunięcia danych,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

  • prawo do sprzeciwu, które można realizować między innymi w sytuacjach, gdy nie życzą sobie Państwo otrzymywać od kancelarii informacji o charakterze marketingowym.

W sprawach związanych z realizacją praw można kontaktować się, wysyłając informację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ponadto osobom, których dane przetwarzamy, przysługuje prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Ograniczenie udostępniania informacji

Kancelaria Napiórkowski i Wspólnicy nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, wynika wprost ze zleconej sprawy lub też na żądanie uprawnionych organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań. Nie przekazujemy również danych osobowych do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, chyba że wymaga tego zlecona sprawa. W takich przypadkach zapewniamy odpowiedni stopień ochrony danych osób fizycznych poprzez zastosowanie jednej z podstaw wymienionych w Rozdziale V RODO.

Okresy przechowywania danych

Kancelaria przechowuje dane przez czas uzasadniony realizacją zlecenia prawnego lub przez okres wynikający z przepisów prawa.

W sprawach nieuregulowanych powyżej zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Podmiotem, który może gromadzić, otrzymywać lub wykorzystywać dane osobowe użytkowników w wyniku korzystania przez Ciebie z danej usługi Google jest: Kancelaria Prawa Upadłościowego Dariusz Napiórkowski; Jana Pawła II 00-133 Warszawa.